‘Medewerkers zijn fantastische ambassadeurs.’
Uw klant wil zich aangesproken voelen en verwacht dienstverlening. Dat is logisch. Hij gaat ervan uit dat hij op u én uw medewerkers kan rekenen. Conclusie? Uw medewerkers kunnen fantastische ambassadeurs zijn. Daarom is hun betrokkenheid van onschatbare waarde!
Creëren betrokken medewerkers
Betrokken medewerkers zijn in staat de klantloyaliteit te verbeteren. Maar hoe krijgt u het voor elkaar om van iedere medewerker een ambassadeur te maken? In tijden van verandering kan het voorkomen dat een medewerker (tijdelijk) zijn kont tegen de krib gooit.
Talenten ontwikkelen
Ik ben ervan overtuigd dat iedere medewerker talent heeft en die voor zichzelf en voor u wil ontplooien. Als talenten optimaal worden ontwikkeld, vergroot u de betrokkenheid; dat gaat hand in hand. Maar hoe ontwikkel je dat talent zo goed mogelijk en hoe zet u dat talent optimaal in? Dat zijn vragen die ik graag voor u oplos.
Vertrouwen geeft energie
Naast het ontwikkelen van talenten van uw medewerkers, kijk ik naar de leidinggevers. Binnen organisaties is er behoefte aan leiders die een groter doel nastreven dan zichzelf. Het zogenoemde coachend leiderschap is te leren. Ik neem uw managers graag bij de hand, opdat ze hun vaardigheden verbeteren waardoor ze beter in staat zijn collega’s te vertrouwen en energie te geven, te inspireren en te stimuleren. Het resultaat? Talenten groeien en bloeien.
Gewoon Doen!-mentaliteit
Bij het creëren van meer betrokkenheid werk ik het liefst mee in uw organisatie. Dat kan op projectbasis, als freelancer of als interimmer. Voelen wat er op de vloer leeft, dat werkt het best. U kunt mij ook inschakelen voor het geven van klantgerichte trainingen, workshops social media of ‘Help ik heb een klacht!’
Bent u klaar voor een volgende stap in klantgericht ondernemen? Heeft u een vraag? Neem gerust contact op. Of bel mij: 06 – 11 74 08 18.