‘Laat duidelijker zien wat úw passie is.’
Wilt u zich nog beter onderscheiden? Om duidelijker te laten zien wie u bent, moet u ontdekken wat uw bedrijf, product anders doet dan uw concurrenten, waarom uw klanten echt voor u kiezen. Kortom; wat maakt uw organisatie uniek?
Wat speelt een rol?
Het ligt voor de hand om te denken aan prijsbepaling, kwaliteit en klantenservice. Maar er zijn zoveel meer elementen die een rol spelen. Wilt u weten wat uw onderscheidende kwaliteiten zijn? Ik sta te popelen om die voor u te onderzoeken.
Kritische klanten
Misschien denkt u dat klanten te kritisch zijn? Of dat het financieel resultaat achter blijft omdat de markt tegen zit? Het is waar dat klanten per saldo minder loyaal zijn dan vroeger. Klantgedrag is inderdaad veranderd. Dat komt ook omdat de wereld door internet en social media transparanter is geworden. Zo zijn bijvoorbeeld product- en prijsvergelijkingen gemakkelijker uit te voeren.
Wat vinden uw klanten echt?
Meten is weten! Bij een onderzoek baseer ik me op klantbehoeften en klantbeleving. Vertel me wie uw klanten zijn en ik ga het werkveld in om te onderzoeken waarom uw klanten zaken met u doen. Deze onderzoeksgegevens koppel ik vervolgens aan de ervaringen en oplossingen van uw medewerkers, uw ambities, doelstellingen en resultaten. Daarna werk ik die informatie uit tot een strategisch advies. Een advies dat ik koppel aan de financiële positie van uw bedrijf voor de lange termijn.
Bent u klaar voor een volgende stap in klantgericht ondernemen? Heeft u een vraag? Neem gerust contact op. Of bel mij: 06 – 11 74 08 18.